Facebook Twitter Youtube Twitch

Search:

Type: Posts; User: SkylineV3

Search: Search took 0.00 seconds; generated 38 minute(s) ago.

  1. Replies
    40
    Views
    4,630

    The topic says to name a famous person, not an...

    The topic says to name a famous person, not an unknown videogame character lolz.

    Anyways I'll say Not.

    Nishida Mai
  2. Replies
    17
    Views
    4,578

    Lol, everything on LoA seems bad. Graphics,...

    Lol, everything on LoA seems bad.
    Graphics, fighting mode/skills, armors/weps, etc.
  3. Replies
    22
    Views
    3,810

    Oh yeah, I forgot Xbox had that 1year membership...

    Oh yeah, I forgot Xbox had that 1year membership for 60$, still 5$ per months + tax (Not 3-4 dollars as you said Vontar), but lol, better games? Gears of Wars crap? Halo? Fable ? rofl.
    Tell me...
  4. Replies
    22
    Views
    3,810

    That's no excuse. It's been like what? 5 years?...

    That's no excuse. It's been like what? 5 years? Yeah, Microsoft has failed with the Xbox for at least a big 4 years and yet, xbox still fails, not worth spending 15$ a month.

    Ps3 has excellent...
  5. Replies
    5
    Views
    1,135

    Oh well, theres also League of Legends which is...

    Oh well, theres also League of Legends which is itself a full game made by DOTA team and 100% based on DOTA, it's free.
    I know that theres also a similar game, which isn't free and I'm not sure if...
  6. Replies
    17
    Views
    4,578

    Wise choice.

    Wise choice.
  7. Replies
    17
    Views
    4,578

    Mhm. Got a few things to say. 1)That sure...

    Mhm.

    Got a few things to say.

    1)That sure is a lot of text I bet 2 people will read it fully

    2) You know that the game's gameplay/graphics looks horrible?

    3) Mhm, lol this is gonna get...
  8. Replies
    7
    Views
    830

    Strawberry

    Strawberry
  9. Replies
    1,682
    Views
    137,016

    Haha :P

    Haha :P
  10. Replies
    1,682
    Views
    137,016

    QQ your no fun Roku I'd say 6/10, weird effects...

    QQ your no fun Roku
    I'd say 6/10, weird effects and would be great if it had some c4d's in it.



    And to LifelessSoul, o.O
  11. Replies
    1,682
    Views
    137,016

    Lol my actual signatures are ugly ;) 6/10...

    Lol my actual signatures are ugly ;)

    6/10 would be a 7/10 if the text wouldn't have been taking the focal and if the shadows around the character were removed.
  12. Replies
    14
    Views
    2,183

    Might be. But anyways it's just a trailer and...

    Might be.

    But anyways it's just a trailer and tbh on like EVERY games trailers looks 200x better then the actual game.
  13. Replies
    40
    Views
    4,630

    Hot but young. Scarlett Johansson

    Hot but young.

    Scarlett Johansson
  14. Replies
    10
    Views
    2,707

    Good tut. However not completed, you should add...

    Good tut. However not completed, you should add infos on how to add text into the signature and where to place it.
  15. Replies
    75
    Views
    12,747

    You shouldn't remove the black part under his...

    You shouldn't remove the black part under his right arm on the last render, he has a cape there, it's not a blank spot.
  16. Replies
    19
    Views
    3,893

    Mines under the "C:\Program Files (x86)" and...

    Mines under the "C:\Program Files (x86)" and theres no probs.

    Windows 7 home premium 64 bits.
  17. Replies
    64
    Views
    7,668

    Can't you all understand? You can't win over...

    Can't you all understand?

    You can't win over trolls.
  18. Replies
    40
    Views
    4,630

    Not. Omg that girls too ugly she gotta eat more...

    Not. Omg that girls too ugly she gotta eat more waffulz
    Lady Gaga (when you get to see her face)
  19. Replies
    46
    Views
    4,528

    Dun forget lolis and WAFFULZ!

    Dun forget lolis and WAFFULZ!
  20. Replies
    1,682
    Views
    137,016

    Woot, my first post on forumz, yay signature...

    Woot, my first post on forumz, yay signature sectionnnnn
    your siggy I'd rate it err 5/10? Can't even get to see what's the focal, not enough lightning, weird text o.O but oh well lol
Results 1 to 20 of 20