Facebook Twitter Youtube Twitch

Search:

Type: Posts; User: Emmi

Page 1 of 7 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    73
    Views
    10,104

    not really, ive been gone for the most part a...

    not really, ive been gone for the most part a good year (on and off a few times) and now gave my account away, but what sei members have fun doing is playing the game with each other, once this games...
  2. Replies
    26
    Views
    1,953

    no luck? =P

    no luck? =P
  3. potential is good way to put it i guess, but id...

    potential is good way to put it i guess, but id take +11 forcy amp gloves over them =P but ya most fbs on merc, well the oldschool ones anyways would know that im pretty good with my fb, and with my...
  4. ya i came back last month with the gear i had 2...

    ya i came back last month with the gear i had 2 years ago, regeared like a week ago so ya took back top spot, still need to work on my honor rank/llv/rune so thats why id say drifter is better then...
  5. ^^^ agree to all of that, but for fb is say right...

    ^^^ agree to all of that, but for fb is say right now drifter or me, in pvp its just whoever crits, and combo pvp he beat me
  6. more drama please! very bored at work!

    more drama please! very bored at work!
  7. Replies
    92
    Views
    12,489

    this made me lol, ascension was garbage when i...

    this made me lol, ascension was garbage when i joined it, no one knew what dps was and there were maybe one or two people who knew how to pvp. i helped most of the main people learn to play there...
  8. Replies
    3
    Views
    805

    made me lul

    made me lul
  9. Thread: epic account

    by Emmi
    Replies
    1
    Views
    370

    whats the epic gear on the fb, leave me a msg if...

    whats the epic gear on the fb, leave me a msg if you want
  10. Replies
    26
    Views
    1,953

    bump for the nub

    bump for the nub
  11. Thread: IC and IC2 bosses

    by Emmi
    Replies
    9
    Views
    1,222

    Haha amusing

    Haha amusing
  12. Replies
    31
    Views
    3,545

    Seireitei is alive and well

    Seireitei is alive and well
  13. Replies
    92
    Views
    6,040

    .............why did someone revive this...

    .............why did someone revive this thread....
  14. Thread: costume question

    by Emmi
    Replies
    10
    Views
    1,763

    proc wa or high schools my fav

    proc wa or high schools my fav
  15. Replies
    2,340
    Views
    407,588

    hmmm this has completly turned to spam...

    hmmm this has completly turned to spam lol....someone post a real pic!
  16. Thread: Sirrazer's gears

    by Emmi
    Replies
    278
    Views
    26,171

    so much reading..........

    so much reading..........
  17. Thread: B>17x-180 warrior

    by Emmi
    Replies
    15
    Views
    1,654

    should have gotten mine when it was for sale =P

    should have gotten mine when it was for sale =P
  18. Replies
    23
    Views
    2,669

    Its called a middleman, find someone ingame who...

    Its called a middleman, find someone ingame who is trustworthy and knows both plauers and have him middleman
  19. Secret is u give me 50mil and your iteam and let...

    Secret is u give me 50mil and your iteam and let me try it for u
  20. Replies
    12
    Views
    4,065

    hehe ya i remember, kinda miss mr drax, was fun...

    hehe ya i remember, kinda miss mr drax, was fun bullying other fbs with him
  21. Replies
    54
    Views
    5,195

    dont really care how you people take this cuz...

    dont really care how you people take this cuz really non of your opinions really matter to me, ive known spur for 2+years now? he definitly has never hacked before, and is probably one of he most...
  22. Replies
    23
    Views
    2,504

    rawr +15 my forcium gear!!!!!!!!!!

    rawr +15 my forcium gear!!!!!!!!!!
  23. nubsauce

    nubsauce
  24. its on merc

    its on merc
  25. Replies
    26
    Views
    1,688

    Ill mail u the info later today once i figure it...

    Ill mail u the info later today once i figure it out lol
Results 1 to 25 of 154
Page 1 of 7 1 2 3 4