Facebook Twitter Youtube Twitch

Search:

Type: Posts; User: Lulu

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Replies
    11
    Views
    2,585

    Pre season ladder the first one

    Pre season ladder the first one
  2. Replies
    35
    Views
    7,573

    You think people will have fun being 3 shot in...

    You think people will have fun being 3 shot in war lol
  3. Replies
    11
    Views
    2,585

    Nice you got insanely geared. Never forget when...

    Nice you got insanely geared. Never forget when we had almost the same gear 500-50 in mission battle, the next time I saw you in ladder you straight up left lol.
  4. Replies
    35
    Views
    7,573

    How stupid of you, you think people are gonna...

    How stupid of you, you think people are gonna start a game and continue to play it when they go to war and get 3 shot?
  5. Replies
    11
    Views
    2,585

    FA god requires donations

    Donate vouchers to me and I will allow you to be in my presence, okay thanks everyone <3
  6. Replies
    35
    Views
    7,573

    Should open to cabal korea too while we're at it

    Should open to cabal korea too while we're at it
  7. Replies
    35
    Views
    7,573

    Woah what? If there's a new server it should...

    Woah what? If there's a new server it should never be opened to titan man peoples gears there are ridiculous.
  8. Replies
    8
    Views
    2,736

    Wait wut

    Wait wut
  9. Downloading cabal to drop return stones on cass...

    Downloading cabal to drop return stones on cass for this comment idc
  10. Replies
    18
    Views
    2,785

    if you see darrkd tell him I asked was the trip...

    if you see darrkd tell him I asked was the trip worth it to cali
  11. Replies
    18
    Views
    2,785

    is that a fate stay night reference or are you...

    is that a fate stay night reference or are you missing out on life
  12. Replies
    24
    Views
    6,786

    10/10 gameplay Tea vs Dawkinz matched gear...

    10/10 gameplay
    Tea vs Dawkinz matched gear
    Will download cabal to watch
  13. Replies
    18
    Views
    2,785

    someone loan me their fb/fa I wanna show them my...

    someone loan me their fb/fa I wanna show them my unlimited blade works
  14. Replies
    212
    Views
    20,600

    Healing in combo exist no keep up? I actually...

    Healing in combo exist no keep up? I actually can't comprehend what that means lol. And wtf do you mean if I use mobs to escape many times? I do it 24/7 lol
    p.s You can heal in combo and continue...
  15. Replies
    212
    Views
    20,600

    Lemme point out everything wrong for you guys to...

    Lemme point out everything wrong for you guys to help you feel
    Dawk: using root at bad times, pressure him and when hes about to run away then root him. debuffing in combo before you go to your...
  16. Replies
    212
    Views
    20,600

    spam z and party retarg okay wtf and dawk...

    spam z and party retarg okay wtf and dawk clicking skills? -_-
  17. Replies
    212
    Views
    20,600

    surprised cabal even has a community

    surprised cabal even has a community
  18. Replies
    212
    Views
    20,600

    lemme dl cabal and get in this, it's a gods time

    lemme dl cabal and get in this, it's a gods time
  19. Replies
    212
    Views
    20,600

    Be a good pet and I'll teach you more tricks!...

    Be a good pet and I'll teach you more tricks! who's a good boy?
  20. Replies
    212
    Views
    20,600

    It's cute you and soorite talk about my "nana"...

    It's cute you and soorite talk about my "nana" since you guys are.. you know.. different people
  21. Replies
    212
    Views
    20,600

    You're my pet, you're the one who keeps bringing...

    You're my pet, you're the one who keeps bringing me up silly ape
  22. Replies
    212
    Views
    20,600

    I outgeared you and you got salty end of story....

    I outgeared you and you got salty end of story. Btw try changing up how you talk on soorite, notice how 2 people corrected you and your alt about "your". Also some commas are needed when you talk...
  23. Replies
    212
    Views
    20,600

    Oh and I've seen gorillas that are more feminine...

    Oh and I've seen gorillas that are more feminine than you silly ape
  24. Replies
    212
    Views
    20,600

    You're a dude, you make alts to try to trash talk...

    You're a dude, you make alts to try to trash talk and peace! :D keep trying to lie about your gender online
  25. Replies
    212
    Views
    20,600

    Was known as a reseller, 500+ runs of every...

    Was known as a reseller, 500+ runs of every dungeon,did war a lot and people considered me best FA. It's cute how wearing an eof8 from merc to venus gets you 1bil :) and that's only 1 example
    You...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4