Facebook Twitter Youtube Twitch

Search:

Type: Posts; User: IVSaKeN

Page 1 of 9 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Thread: Kay we nekked

    by IVSaKeN
    Replies
    14
    Views
    1,603

    why didn't you hide interface??? zzzzz

    why didn't you hide interface??? zzzzz
  2. Thread: Broken PM

    by IVSaKeN
    Replies
    19
    Views
    2,146

    i got same relog does nothing and this guardianx...

    i got same relog does nothing and this guardianx guy is pming WITH MY name to people... maybe one guy doing all this? T_T
  3. Thread: FBs are OP

    by IVSaKeN
    Replies
    65
    Views
    5,890

    we get that valdoroth but serious can't move?...

    we get that valdoroth but serious can't move? mana freeze so no skills? against a fb that has (advantage of rate you say) that is op, root shouldn't last the length it does. I don't mind mf because...
  4. Replies
    50
    Views
    2,908

    and btw, WHITE ;)

    and btw, WHITE ;)
  5. Replies
    50
    Views
    2,908

    lol how can she lift that thing

    lol how can she lift that thing
  6. Thread: hi New here<>

    by IVSaKeN
    Replies
    18
    Views
    1,324

    meng all classes lvl the same, warrior is good...

    meng all classes lvl the same, warrior is good for a main char yeah. High atk, high def, high hp. You could get to 120+ with decent play time in 1 week if you just stick with quests man, since you...
  7. Replies
    3
    Views
    542

    server maintenance man just wait a little bit man...

    server maintenance man just wait a little bit man :)
  8. Replies
    141
    Views
    9,837

    use you for your alz bought gear* my bad.

    use you for your alz bought gear* my bad.
  9. Replies
    141
    Views
    9,837

    omg stop getting noobs to post in this, just for...

    omg stop getting noobs to post in this, just for clarification if your unaware, no1 likes you and will just use you for gear X.X
  10. Replies
    54
    Views
    6,773

    S T F U. He's banned and deserves it, leave it at...

    S T F U. He's banned and deserves it, leave it at that.
  11. Replies
    141
    Views
    9,837

    smart man

    smart man
  12. Replies
    141
    Views
    9,837

    boots hoe, not like your block will be lifted...

    boots hoe, not like your block will be lifted anyway.
  13. Replies
    9
    Views
    1,101

    i loled

    i loled
  14. Replies
    9
    Views
    1,101

    i loled

    i loled
  15. Replies
    54
    Views
    6,773

    lol?... dude

    lol?... dude
  16. Replies
    3
    Views
    529

    lols

    lols
  17. Replies
    25
    Views
    2,447

    isn't he calling lightice over powered... am i...

    isn't he calling lightice over powered... am i missing something? why all raging yo? lol 0.0
  18. Replies
    14
    Views
    2,531

    lol

    lol
  19. Replies
    45
    Views
    5,189

    I think this would be speed hacks? since his guns...

    I think this would be speed hacks? since his guns don't move and can fade/dash fast? and you can just see it normal speed with longer distance... just my opinion
  20. Replies
    14
    Views
    3,277

    blader hiding in the bush. 1hit cb? please meng...

    blader hiding in the bush. 1hit cb? please meng that I love you >.<♥I love you >.<♥I love you >.<♥I love you >.<♥ was epic. xD
  21. Replies
    14
    Views
    3,277

    epic lmfao

    epic lmfao
  22. Replies
    5
    Views
    1,127

    very nice man.

    very nice man.
  23. Replies
    2
    Views
    392

    bump2

    bump2
  24. Replies
    2
    Views
    392

    bump

    bump
  25. Replies
    2
    Views
    392

    Selling familiar mineral

    As title says x1 leave offers. open to trade
Results 1 to 25 of 221
Page 1 of 9 1 2 3 4