Facebook Twitter Youtube Twitch
Page 2 of 13 FirstFirst 123412 ... LastLast
Results 11 to 20 of 125

Thread: It's been a while since we had one of these

  1. #11
    Quote Originally Posted by Matri View Post
    idk about that, just rocked him in war 6x in a row and made him hop on his rw3 and run away from me once he saw me
    I don't know about that, how can a pu55y like you do something like that? n i g g a plz you ain't top wiz limp d i c k

  2. #12
    Drei Valdoroth's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Guild: Seireitei
    Posts
    3,798
    you ppl are funny. Go Rhy! you can be da best wiz! ^_^

    This page has had 35,723 visits (Retired)
    My FB Guide
    Contact me for anything for the wiki: valdorothkai@gmail.com

  3. #13
    Titanium
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    99
    Quote Originally Posted by Valdoroth View Post
    you ppl are funny. Go Rhy! you can be da best wiz! ^_^
    if the 25 wi's that are better than him quit, maybe

  4. #14
    RedOsmium
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Brooklyn
    Posts
    1,039
    Quote Originally Posted by Matri View Post
    idk about that, just rocked him in war 6x in a row and made him hop on his rw3 and run away from me once he saw me
    Being the best FA means he can beat every other FA.
    A creative man is motivated by the desire to achieve, not by the desire to beat others.

  5. #15
    Titanium
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    99
    Quote Originally Posted by Mishon View Post
    Being the best FA means he can beat every other FA.
    And any decent FA I know/knew wouldn't be soooooo easy to kill in war/pk

  6. #16
    Shadow Titanium Slivka's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    260
    idk for merc but for venus it'll be : wa : darkdd/bumba
    wi : matri
    fa: fiery
    fb: rockstar
    fs : super
    bl: not so sure but : bladernub/brol/blueplanet o.O
    "Be of use, but don't be used."

    FB lvl 16x sold ( Slivka )
    FS lvl 14x retired ( 4aparankopower )
    Wi lvl 16x playing ( Zagorka )

  7. #17
    Banned
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    hustlin
    Posts
    255
    blueplanet ? O.oO.oOo.o NO IZ DISNEYBLADER #1

  8. #18
    Banned
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    143
















    love you babe

  9. #19
    Shadow Titanium Slivka's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    260
    Quote Originally Posted by HeyI'mLethal View Post

















    love you babe
    ok what's ur point ? o.O u canclearly see that dark broke .... so stop posting this stupid video ...
    "Be of use, but don't be used."

    FB lvl 16x sold ( Slivka )
    FS lvl 14x retired ( 4aparankopower )
    Wi lvl 16x playing ( Zagorka )

  10. #20
    Shadow Titanium Slivka's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    260
    Quote Originally Posted by dgassant View Post
    blueplanet ? O.oO.oOo.o NO IZ DISNEYBLADER #1
    yea... i said i wasnt sure about blueplanet but brolic and bladernub for sure lol
    "Be of use, but don't be used."

    FB lvl 16x sold ( Slivka )
    FS lvl 14x retired ( 4aparankopower )
    Wi lvl 16x playing ( Zagorka )

Page 2 of 13 FirstFirst 123412 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •