Log in

View Full Version : Help Me / CABAL GLOBAL (traducido for taringa)



theozita
10-11-2010, 12:31 PM
Spanish:

Buenas, necesito ayuda.

tengo mi cuenta bloqueada, me equivoque en la clave de el candado y se bloqueo

pero estoy muy preocupado ya que, lei el mensaje de la pagina, y dice que solo las cosas de el inventario pasaran, y no la de el baul.
tengo mis cosas en el baul, y no puedo sacarlas, ni entrar antes de la fecha.
pofavor ayudenme .

acc Id : sol123456

Muchas gracias

Tradcution:

Good, I need aid. I have my blocked account, it mistakes in the key of the padlock and blockade but very I am worried since, law the message of the page, and says that only the things of the inventory happened, and not the one of the trunk. I have my things in the trunk, and I cannot remove them, nor enter before the date. please aid. acc Id: sol123456 Thank you very much

sn0wXz
10-11-2010, 12:34 PM
GMs dont normally answer account related problems on forums, and dont share full account IDs with forums, if you want any hope of help, use help desk not forums. We know the global GM dont answer the help desk, but i doubt you will get a quick answer here either...

Shinji
10-12-2010, 07:01 AM
Thank God I know spanish lol xD.

Palomar
10-12-2010, 07:34 AM
Soooo...they are coming with their gear huh.

Great.

Rowe
10-12-2010, 09:20 AM
yes please for the love of the Forums and those of us who are not bi lingual please leave posts in English. you will be able to get more help and better responses this way.

also do not leave your account id on forums like that in a post. no wonder you cant get into your account.


Send in a help desk ticket for your wrong pin entry.

XFearMyBladeX
10-12-2010, 09:50 AM
Spanish:

Buenas, necesito ayuda.

tengo mi cuenta bloqueada, me equivoque en la clave de el candado y se bloqueo

pero estoy muy preocupado ya que, lei el mensaje de la pagina, y dice que solo las cosas de el inventario pasaran, y no la de el baul.
tengo mis cosas en el baul, y no puedo sacarlas, ni entrar antes de la fecha.
pofavor ayudenme .

acc Id : sol123456

Muchas gracias

Tradcution:

Good, I need aid. I have my blocked account, it mistakes in the key of the padlock and blockade but very I am worried since, law the message of the page, and says that only the things of the inventory happened, and not the one of the trunk. I have my things in the trunk, and I cannot remove them, nor enter before the date. please aid. acc Id: sol123456 Thank you very much

animal nunca des ninguna de tu account info en forum la gente te puede hack.aki no pueden hacer nada,este es N/A forum tu account esta en global los gms de aki no puede hacer nada.pero trankilo cojer gear aki es facil i en porta inferno forcy amp esta dropping so las cosas bajaran.ven con lo ke tienes i sigue jugando

theozita
10-12-2010, 04:25 PM
animal nunca des ninguna de tu account info en forum la gente te puede hack.aki no pueden hacer nada,este es N/A forum tu account esta en global los gms de aki no puede hacer nada.pero trankilo cojer gear aki es facil i en porta inferno forcy amp esta dropping so las cosas bajaran.ven con lo ke tienes i sigue jugando

lo que pasa esque los Gm en la misma pagina de el global publicaramos que dejaramos nuestras cosas en los Pj, ya que las cosas de el baul no pasaran solo lo que carge el pj ya sea items y alz, pero nada de el baul.
ahora yo tengo la cuenta bloqueada porque me equivoque con la clave de el candado, pero que hago si tenia todo lo bueno en el baul. ahora me entiendes? y bueno aya los Gm no estan atentiendo a nadie sobre algun problema

la idea era era. que haran con las acc que necesitan ayuda aya por problemas como este. ya que ellos no atienden los problemas desde fines de marzao entendes?

xLethalx
10-12-2010, 04:45 PM
Joder la polica


http://i613.photobucket.com/albums/tt211/WiII_photos/racismlolk.png